دفترچه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد
نوشته شده توسط : سارا باباپور

جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با این مطلب با مشاورین صدای مشاور تماس حاصل نمایید 
تماس از تلفن ثابت سراسر ایران بدون گرفتن کد : 9099071611 
تماس از موبایلهای همراه اول بدون گرفتن صفر اول : 99225595
پاسخگویی 8 صبح تا 12 شب (حتی ایام تعطیل)

 

 

توجه توجه فرصت را از دست ندهید دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد منتشر شد برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید. بعد از برگزاری کنکور سراسری و دریافت اعلام نتایج کنکور سراسری مهم ترین موضوع در یافت کارنامه و انجام انتخاب رشته می باشد. بنابراین دانشگاه آزاد بلافاصله بعد از اعلام نتایج اقدام به انتشار دفترچه می نماید که شامل دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد و شرایط ثبت نام و انتخاب رشته با کنکور می باشد. متقاضیان عزیز برای آگاهی از انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد و شرایط ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد 96 و هر سوالی که دارند می توانند بصورت تلفنی و یا حضوری با مشاوران در ارتباط باشند.

 


دریافت لیست رشته های با آزمون در دفترچه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 96

داوطلبان گرامی دقت داشته باشند که  بسیاری از رشته های ارائه شده در دفترچه انتخاب رشته با آزمون دانشگاه آزاد رشته های مهندسی، پزشکی و پیراپزشکی می باشد. بنابراین داوطلبانی که قصد شرکت در رشته های پزشکی دانشگاه آزاد را دارند در صورت نداشتن اطلاعات می توانند مقاله لیست رشته های پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد  را مطالعه کنید و در صورت داشتن هرگونه ابهام ، سوالات خود را از مشاوران سامانه صدای مشاور بپرسید. لازم به ذکر است که بعضی از کد رشته محل هایی که در دانشگاه های معتبر و برتر دانشگاه های آزاد اسلامی ارائه می شوند نیز از طریق ثبت نام با آزمون دانشگاه آزاد انجام می پذیرد.

 


دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 

 

 

 

آگاهی از رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد

با توجه به اینکه دانشگاه آزاد در بسیاری از رشته های مهندسی و در برخی رشته های پزشکیو پیرا پزشکی بدون کنکور دانشجو می پذیرد در صورتی که داوطلبان علاقمند به کسب اطلاعات در رابطه با شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 96 و دریافت  لیست رشته های بدون کنکوردانشگاه آزاد 96 هستند می توانند با کلیک بر روی لینک مقاله مورد نظر را مطالعه کنند و اطلاعات لازم را دریافت کنند.  

 

 

دانلود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد

 

 

شرایط ثبت نام و انتخاب رشته در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96 - 97

 داوطلبانی که موفق به انتخاب رشته نشده اید و یا با توجه به رتبه و تراز خود در رشته ای قبول شده اید که در محل سکونت خود نمی باشد می توانید بلافاصله بعد از اعلام نتایج دانشگاه آزاد با استفاده از نرم افزار انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد  که مشاوران سامانه صدای مشاور تحصیلی در اختیار شما قرار می دهند در ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد شرکت کنید بنابراین کلیه داوطلبانی که در هیچ یک از رشته محل ها قبول نشده اند یا از قبولی خود راضی نیستند می توانند با استفاده از نرم افزار انتخاب رشته تکمیل ظرفیت و اعلام تراز شما در کنکور آن را با تراز قبولی انتخاب رشته دانشگاه آزاد 96 مقایسه و بررسی نماید و لیست رشته محل هایی را به شما بدهد که شانس قبولی شما در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96 بیشتر باشد. در راستای تحقق این امر می توانید بصورت حضوری در پایگاه انتخاب رشته و یا از طریق تماس تلفنی با ارائه رتبه و تراز خود از لیست رشته هایی که می توانید در تکمیل ظرفیت ثبت نام کنید آگاه شوید و در مرحله بعدی ثبت نام در این رشته ها را به مشاوران سامانه صدای مشاور بسپارید و یا با مراجعه به سایت دانشگاه آزاد ثبت نام خود را انجام دهید. همچنین برای دریافت اطلاعات در رابطه با لیست رشته های مجازی دانشگاه آزاد و نحوه قبولی در ذخیره دانشگاه آزاد 96 - 97   می توانید با کلیک بر روی لینک مقاله مورد نظر را مطالعه نمایید و در صورت داشتن هرگونه سوال با مشاوران در ارتباط باشید.

 

 

 


شناسه انتخاب رشته دانشگاه آزاد چیست

همانطور که می دانید انتخاب رشته دانشگاه آزاد با استفاده از کنکور سراسری و رتبه ای است که در کنکور سراسری کسب میکنید اولین مرحله برای ثبت کردن انتخاب های 20 گانه در وب سایت دانشگاه آزاد شناسه انتخاب رشته می باشد. شناسه انتخاب رشته عددی 7 رقمی ای می باشد که در انتهای کارنامه کنکور سراسری داوطلب درج شده است. جهت مطالعه  شناسه انتخاب رشته دانشگاه آزاد و  زمان نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی می توانید با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشید.


1) ابتدا به سایت Azmoon.org سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی وارد شوید.
2) به سامانه انتخاب رشته با آزمون کنکور سراسری 96 وارد شوید.
3) وارد کردن نوع دوره، رشته تحصیلی، شناسه انتخاب رشته، شماره شناسنامه و سال تولد
4) با ورود به سیستم انتخاب رشته و طبق اولویت بندی هایمان، به ترتیب از شماره 1 تا شماره 20 را با ثبت کد دانشگاه و کد رشته تکمیل می نماییم.

 

 منبع : دفترچه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد

 

 

 

 





:: برچسب‌ها: دفترچه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد, دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد, لیست رشته های دانشگاه آزاد, انتخاب رشته دانشگاه آزاد, چگونه دفترچه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد دانلود کنیم, دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد ,
:: بازدید از این مطلب : 296
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 مرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: